Avatar billede buskads Nybegynder
24. juli 2012 - 17:19 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Ikke tilsluttet BLUETOOTH

Hej. Det sædvanlige : Har ikke kunnet finde svar på, hvorfor en IPhone 3gs ikke kan tilslutte mit nokia bh-217 headset. Søger...men skriver "
ikke tilsluttet" lige under BLUETOOTH som er slået til.
Avatar billede pstidsen Novice
24. juli 2012 - 17:56 #1
Og headset'et er kompatibel med iPhone? Og omvendt?
Avatar billede buskads Nybegynder
24. juli 2012 - 19:43 #2
Tak for svar. Har ingen anelse. Måske er det ikke kompatibelt. Dog har jeg brugt det en enkelt gang uden adgangskode. Det virkede bare. Når jeg nu slår headsettet til, kopmmer der en stemme, der siger bl.a. at der skal anvendes en 0000-kode. Men der sker ikke noget på telefonen. Ingen meddelelser.
Avatar billede pstidsen Novice
25. juli 2012 - 13:42 #3
Har du brugt den en gang med din iPhone?
Avatar billede pstidsen Novice
25. juli 2012 - 13:49 #4
Headset'et ER kompatibelt med iPhone.
Avatar billede pstidsen Novice
25. juli 2012 - 13:54 #5
Når du parrer, så gør du det rigtigt, ikke? Se denne guide: http://iiphone.dk/iphone-bluetooth-headset-opsaet-hvordan/
Avatar billede buskads Nybegynder
25. juli 2012 - 14:44 #6
Hallo pstidsen. Tak for dine kommentarer. Jeg nu været inde på igen. Der er sikkert noget, jeg gør forkert, men lige nu har phonen ligget i en hel time i søgetilstand. Og selv om headsettet er nævnt i telefonen, er der det IKKE TILSLUTTET. On knappen er selvfølgelig OK.
Avatar billede pstidsen Novice
25. juli 2012 - 14:51 #7
Kan du ikke lige tage et par screenshots og smide ind? DU tager screenshot ved at trykke på Hjem knappen og Sluk knappen på samme tid. Bagefter kan du bare uploade dem til din Dropbox (hvis du har). Ellers kan du sende dem til dig selv i en mail og uploade dem til www.gupl.dk
Avatar billede buskads Nybegynder
25. juli 2012 - 15:04 #8
Hvilken een er "hjem" knap ?
Avatar billede pstidsen Novice
25. juli 2012 - 15:05 #9
Den runde på iPhone'en.
Avatar billede buskads Nybegynder
25. juli 2012 - 15:16 #10
pstidsen.

Pludselig er "stemmen" der igen. "Turn on Bluetooth. Enter pincode 0000", men jeg bliver ikke spurgt om pinkode.
Jeg har også fået svar fra Nokia "På nuværende har vi ingen oplysninger om, at Nokia BH 217 er kompatibelt med en 3gs." ??????
Avatar billede buskads Nybegynder
25. juli 2012 - 15:17 #11
OK. Jeg prøvede den runde og sluk knappen præcist samtidigt. Men så slukkede telefonen bare.
Avatar billede buskads Nybegynder
25. juli 2012 - 15:22 #12
pstidsen får de 30 point !
Avatar billede pstidsen Novice
25. juli 2012 - 17:19 #13
Ifølge http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/nokia-bh-217-lille-smart-headset-produkttest,lid.13869/ virker headset'et med iPhone 4 så den gør sikkert også med 3gs. Godt du fik det til at virke.

PS: Du har taget pointene selv, men det er også helt i orden.
Avatar billede buskads Nybegynder
25. juli 2012 - 17:53 #14
Hallo pstidsen. Du har misforstået : Det virker overhovedet ikke.
Du skulle ha´ pointene. Hvad har jeg gjort forkert ?
Avatar billede buskads Nybegynder
25. juli 2012 - 18:01 #15
pstidsen får 30 point
Avatar billede pstidsen Novice
25. juli 2012 - 18:15 #16
Nå, det var da ærgerligt det ikke virkede.

Det du skulle have gjort var, at skrive at jeg skulle lægge et Svar som du gjorde i (#12) og derefter acceptere det, som du efterfølgende gjorde ved #12.
Avatar billede buskads Nybegynder
25. juli 2012 - 19:01 #17
OK. Så prøv at skrive et svar, som jeg kan acceptere.
Avatar billede pstidsen Novice
25. juli 2012 - 20:58 #18
Det er for sent, da du har uddelt points til dig selv :-)