Avatar billede dj-bmw Nybegynder
23. juli 2012 - 20:37 Der er 1 kommentar

Ny bærbar - asus zenbook prime

Hej,

Sidder og kigger efter ny bærbar og valget er efterhånden faldet på en Asus Zenbook. Ad omveje har jeg hørt at det vil være bedst at vælge prime modellen, da det jeg har hørt, skulle være den nyeste model.
Har googlet forskellige priser:

http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-ZENBOOK-Prime-UX31A-R4011X-13.3-2338724.html

http://www.wupti.com/Produkter/computere-computere-baerbare-computere-(Wupti2)/628623/ASUS-Zenbook-Prime-UX32VDR3001V.html

Bare udfra de to link, synes jeg prisen svinger meget, og da jeg ikke helt kan se forskellen i specifikationerne, er jeg lidt på herrens mark.  Nogen der evt. kan knytte nogle kommentarer til, hvad forskellene er og om jeg skal vælge en med en i5 eller i7 processor?
Avatar billede pstidsen Novice
23. juli 2012 - 22:41 #1
om jeg skal vælge en med en i5 eller i7 processor?
Hvis du lige skriver hvad den skal bruges til så er det nemmere ;-)

Har du et beløb du max vil give for din Zenbook?