Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2012 - 11:11 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Mus virker pludselig ikke

Fra det ene øjeblik til det andet holdt min mus op med at virke. Det er en trådløs mus fra Microsoft. Hvad kan det skyldes? Når jeg har USB donglen i min computer bliver den meget varm, men jeg synes kun det er sket efter den er blevet varm. Hvad i al verden er der sket?
Avatar billede 50573433 Nybegynder
21. juli 2012 - 11:14 #1
Det kunne jo evt. tænkes at USB donglen pludselig er defekt.
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2012 - 11:15 #2
Har tænkt det samme. Kan sådanne købes seperat?
Avatar billede 50573433 Nybegynder
21. juli 2012 - 11:26 #3
"Kan sådanne købes seperat?" -  Det ved jeg ikke, men jeg tror ikke der er den store forskel på, at købe en komplet ny mus eller kun donglen.
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2012 - 19:47 #4
prøv en ande pc

eller Kontrolpanel\Hardware og lyd
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2012 - 19:53 #5
prøv en ande pc
Er prøvet. Der virker den heller ikke.

eller Kontrolpanel\Hardware og lyd
Hvad er det liiiige jeg skal der???
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2012 - 20:50 #6
[u]se om du kan se Hardware  til din mus ?[img]
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2012 - 20:52 #7
og hvordan laver du de der box ????
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2012 - 21:03 #8
#6: Jamen musen har virker til den computer før, så hvad er det du snakker om???

#7: Se denne guide: http://www.eksperten.dk/guide/1325
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2012 - 21:31 #9
| #8 Ændre farven på tekst

Eksempel:
Jeg har en anden farve!

Kode:
(color=rrggbb)så eller hvad (/color)
Avatar billede pstidsen Novice
22. juli 2012 - 00:42 #10
#9: Gider du lige lade være med at spamme mit spørgsmål med irrelevante indlæg. Læs hvad jeg skriver i PM.
Avatar billede vivian22 Nybegynder
22. juli 2012 - 01:49 #11
Reklame. Bruger banned.

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede pstidsen Novice
22. juli 2012 - 15:33 #12
Hej..

Jeg går ud i butikken i morgen for at se om de kan skaffe en ny dongle til en fornuftig pris. Hvis ikke, så køber jeg denne: http://www.fcomputer.dk/hardware/tastaturer-mus/mus/gigabyte/m7700b-compact-bluetooth-laptop-laser-mouse-trådløs-nobel-sort.html Ser den ikke fornuftig ud?
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2012 - 21:38 #13
Avatar billede pstidsen Novice
22. juli 2012 - 22:14 #14
Og hvorfor skulle jeg hellere købe den?
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2012 - 11:31 #15
Logitech Bluetooth Mouse M555b

Bedste pris: 268 kr

Ingen ledninger, ingen modtager - der er intet der begrænser dig med en trådløs Bluetooth -forbindelse som du kan stole på.
Lynhurtig scrollefunktion - efter en enkelt omdrejning vil du nok aldrig gå tilbage til et almindeligt scrollehjul.
Lasermusen registrerer dine bevægelser jævnt og nøjagtigt så du får helt præcis kontrol.
Avatar billede pstidsen Novice
23. juli 2012 - 15:56 #16
#15: Nøj hvor er det umuligt at tage dig seriøst... Den i #12 er jo også Bluetooth så hvorfor betale mere!?!??!!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2012 - 00:06 #17
SPAM fjernet

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin