Avatar billede dm00218 Nybegynder
08. august 2001 - 22:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netværksopgave søges!!!

Jeg er datamatiker der søger netværksopgaver af alle slags, bare det er på Fyn. Jeg er ved at tage et CCNA certifikat, og vil gerne opbygge noget erfaring sideløbende med skolen. Hvis du kunne bruge en til planlægning af netværk/opsætning af routere så email mig :o)

/Martin
Avatar billede kryptokaj Nybegynder
10. august 2001 - 09:50 #1
wanky?
Avatar billede dm00218 Nybegynder
10. august 2001 - 11:33 #2
wanky??? Hvad mener du?
Avatar billede jr-odense Nybegynder
13. august 2001 - 16:48 #3
Kan du flytte/opsætte Novell 3.12 fra en gammel server til en ny (Dell PowerEdge 2500), og udføre de nødvendige opsætninger i den forbindelse incl. opdatere drivere osv.? Så har jeg en lille opgave.
Avatar billede dm00218 Nybegynder
15. august 2001 - 19:55 #4
Jeg vil hellere end gerne sige ja tak til opgaven. Min email er: dalgaard_m@hotmail.com. Mit tlf. er: 66127000.
Det skal dog siges at jeg ikke har prøvet at opsætte en Novell server, men jeg har allieret mig med en fra klassen.
Håber at høre fra dig.