Avatar billede Jorg777 Nybegynder
18. juli 2012 - 09:12 Der er 4 kommentarer

Rettelse af tekst i Kontrolpanel

Hej af en eller anden grund er teksten "Internet Indstillinger"
i kontrolpanel ændret til "Internet Opinions" hvordan får jeg
rettet den til "Internet Indstillinger" igen?
Der må være en måde at få dette ændret tilbage til normalt.

Hilsen Jorg777
Avatar billede claes57 Ekspert
18. juli 2012 - 10:35 #1
Internet Opinions? der står nok Internet Options
du har fået en engelsk version ind - du skal lave en systemgandannelse tilbage til lige før fejlen opstod.
18. juli 2012 - 18:15 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny (???) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede Jorg777 Nybegynder
18. juli 2012 - 22:55 #3
Det er sikkert rigtigt nok at det var en løsning, men da jeg
lige har haft formateret min harddisk, kan jeg ikke bruge den
løsning.
Der må være en anden måde at få rettet teksten til dansk i mit
kontrolpanel til "internet indstillinger" istedet for engelsk.

Hilsen Jorg777
Avatar billede claes57 Ekspert
19. juli 2012 - 09:27 #4
du mangler en dansk opdatering eller har fået en engelsk ind - tjek din opdateringlog.