Avatar billede Holybanana Nybegynder
17. juli 2012 - 00:24 Der er 3 kommentarer

Hjælp til køb af gaming pc

Hej allesammen jeg har nu endelig sparet sammen til en ny computer. :) Mit budget ligger på 7000 kr, her er nogle spil som den gerne skulle kunne køre på high til ultra grafik: WoW, Diablo 3, MW3, Black ops og andre spil i den stil. BF3 behøver den ikke at kunne køre eftersom jeg ikke spiller det spil. Jeg har søgt lidt rundt på nettet og har fundet frem til at jeg nok ikke kan få en bærbar til 7k som kan køre spillene på så høj grafik. I må meget gerne linke nogle bærbare som i mener kan klare mine krav. Jeg er også frisk på stationær men helst bærbar hvis det kan lade sig gøre :) Håber i  kan give mig noger hjælp mvh. Holybanana
Avatar billede Nfoged Nybegynder
17. juli 2012 - 08:28 #1
Avatar billede Holybanana Nybegynder
17. juli 2012 - 08:31 #2
Hvor høj grafik settings?
Avatar billede Nfoged Nybegynder
17. juli 2012 - 08:49 #3
Højeste tror jeg faktisk. Er noget tid siden jeg har spillet på den. Så du må ikke hænge mig op på det.