Avatar billede vtec4ever Nybegynder
15. juli 2012 - 08:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Menuer kommer frem til den "forkerte" side.

Min computer der kører windows 7, er pludselig begyndt at vise alle undermenuer til venstre, hvor de normalt kommer til højre.
Eksempelvis når man højreklikker på skrivebordet og vil oprette en ny mappe, så bliver pilen i højrekliksmenuen vist mod højre men undermenuen kommer til venstre.
Det samme sker med undermenuer i Photoshop. Nogen der har et bud på hvor man kan lave det om?
Avatar billede claes57 Ekspert
15. juli 2012 - 09:53 #1
hvis der ikke er plads til menuen til højre, så viser win den til venstre (prøv at højreklikke i venstre side af skærmen, og så højreklikke ude i højre side).
Avatar billede larsen45 Juniormester
15. juli 2012 - 10:07 #2
Hej vtec4ever

Det klarer du ved at følge denne guide her:

http://translate.google.dk/translate?hl=da&langpair=en%7Cda&u=http://www.sevenforums.com/tutorials/786-menus-open-left-right-side.html

Så kan du vælge højre eller venstre.
Avatar billede vtec4ever Nybegynder
15. juli 2012 - 10:14 #3
larsen45....Det var da lige det der skulle til :-) Tak for hjælpen.
Avatar billede larsen45 Juniormester
15. juli 2012 - 10:25 #4
Det var så lidt vtec4ever godt jeg kunne hjælpe