Avatar billede daphne Novice
14. juli 2012 - 16:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Google Chrome fryser ved opstart

Jeg er løbet ind i det problem, at når jeg åbner en Google Chrome browser, så tager det ca. 5-10 minutter inden den er startet op, så den kan benyttes.

Mozilla Firefox kører upåklageligt.

Jeg har nu forsøgt at afinstallere Google Chrome, og re-installeret den igen, men problematikken er desværre den selvsamme.

Jeg kører med Windows 7, og har Google Chrome som min standard-browser.

Hvad gør jeg mon forkert ??

Håber meget nogen kan hjælpe, for det er da pænt irriterende, at skulle vente så længe på at browseren er klar.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2012 - 16:19 #1
Hej Gitte.
Prøv at fjerne/afinstallere den med denne her:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
brug freeware version.
Når programmet har brugt den almindelige afinstallerings prcedure, skal du trykke på næste så det vil slette oplysninger i regisreringen som ikke skal bruges mere, samt filer som den almindelige afinstallering ikke fjerner. Du vælger de filer programmet finder og vælger slet. Tryk på næste. Nogle gange skal man fjerne filer to gange, før programmet skriver at det er fjernet uden fejl.
Genstart pc, og forsøg at installere Crome igen.
Avatar billede daphne Novice
06. august 2012 - 15:39 #2
Takker for hjælpen.

Er du ikke sød at lægge et svar her i tråden?

Mange hilsner fra
Gitte Daphne
Avatar billede 220661 Ekspert
06. august 2012 - 17:43 #3
Gerne.
Svar :-)