Avatar billede davidx15 Nybegynder
13. juli 2012 - 21:51 Der er 4 kommentarer

msn

hjælp jeg kan ikke logge ind på min msn der står bare den er blevet blokeret så er der fortsæt men kan sku ikke finde ud af det
Avatar billede tobrukDk Novice
14. juli 2012 - 03:14 #1
Skrive til msn men husk lige at du skal kunne bevise dem at du at det din msn , og der er måske 20 % chacen for at få den igen!.. lav en ny!
Avatar billede davidx15 Nybegynder
14. juli 2012 - 11:59 #2
2 ting så hvordan skriver man til msn og jeg kan ikke bare lave en ny når jeg har youtube uploads og job ansøninger på den!!
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2012 - 19:17 #3
Hej

Hvad er det præcist den siger?
og hvilken version bruger du?

jeg er lidt af en nørd til msn..(eller det synes jeg selv) og jeg tror godt jeg kan hjælpe dig, hvis du fortæller præcist hvad det er der kómmer frem :)
Avatar billede davidx15 Nybegynder
06. august 2012 - 15:17 #4
den siger jeg er blockeret og jeg skal på en kode eller noget men kan ikke finde ud af hvordan man gør til mobil