Avatar billede JesperKeller Nybegynder
12. juli 2012 - 11:27 Der er 2 kommentarer

S: NY MacBook Pro 2012 MD103

Hej alle sammen,
Grundet en forsikrings sag af min gamle MacBook Pro som gik i stykker for noget tid siden, er den blevet ombyttet til en nyere model.
Der er tale om den nye MacBook Pro 15.4" med i7. Læs mere om produktet her: http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/MACBPMD10 3DKA/apple-macbook-pro-15-4-md103

EMBELLAGE ER STADIG UÅBENT!

Der følger 2 års reklamationsret med til bærbaren og der er også mulighed for at tilkøbe ekstra forsikring igennem Elgiganten.

Bærbaren sælges da jeg ikke længere har brug for en så kraftig maskine da jeg har stationær og en lille Ultrabook.

Buddet for den starter på kr. 12.000,- og auktionen kører til søndag aften.
Forbeholder mig rettigheden til at droppe salget ønsket minimums pris ikke opnås.
Bærbaren skal afhentes og betales kontant. Jeg bor i Taastrup, men befinder mig ofte i København og Køge området.
Skriv endelig tilbage hvis man har spørgsmål.
Happy bidding all!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. juli 2012 - 12:08 #1
Mon ikke du forveksler forummet her med DBA? ;-)
Avatar billede JesperKeller Nybegynder
12. juli 2012 - 19:02 #2
Dog ikke CRKrogh :) var for mange år siden væsentlig bruger her inde, og oplevede at mange brugte sitet til spørgsmål og hjælp omkring computer køb. Derfor tænkte jeg at det ville være den perfekt mulighed for en som søger en MacBook at kunne få en billig super computer, samt at jeg kan få solgt min ekstra bærbar hehe :)

Håber det besvarede spørgsmålet ;)

Venlig hilsen
Jesper Keller