Avatar billede christianhansen90 Nybegynder
10. juli 2012 - 19:28 Der er 4 kommentarer

PSU hjælp

Hej.

Har lige købt nye dele til en computer, og har et lille problem, i mit kabinet sidder strømforsyningen i bunden. Mit kabinet er et fractal design define r3 midi tower.
Hvilken vej skal psu'en vende skal blæseren vende ind i kabinettet eller mod bunden, man kan se der er forberedt til at den kan vende mod bunden.

Men hvad er bedst for den bedste køling. ?

Tak på forhånd
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
10. juli 2012 - 20:03 #1
Jeg plejer at vende den med blæseren mod bunden. Der plejer normalt at være et stykke afstand fra bunden og fra den platform hvor PSU'en monteres. Det er bedst at vende den med blæseren mod bunden.

Hvis du vender den med blæseren op, så blæser der varm luft op på resten af dit hardware, f.eks dine grafikkort, hvilket er dumt.

Så vend den med blæseren ned.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juli 2012 - 20:52 #2
der er kun en reelt mulighed - blæser skal vende ud af kabinettet - ikke ind. Lad være med at udtænke løsninger selv - bare gør, som kabinettet er designet til.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
13. juli 2012 - 15:24 #3
ok........?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
14. juli 2012 - 17:10 #4
hallo...?