Avatar billede SamC1 Nybegynder
08. juli 2012 - 19:45 Der er 3 kommentarer

Hjælp til overførrøelse fra memorycard til comp.

Hej eksperter! Jeg har lige et spørgsmål. Jeg har haft en HTC Desire HD, som nu ikke vil tænde, men skriver en masse ting når man (noglegange) kan få den tændt. Men, spørgsmål lyder på hvordan jeg får de ting der er på memory card, til min MacBook Pro? Jeg har kun en indgang på min computer til større memory stik, som fx et kamera? Håber i kam hjælpe.
Mvh. S.cS
Avatar billede thov Forsker
08. juli 2012 - 23:46 #1
Find en micro-SD til SD converter.
De fleste micro-SD kort sælges sammen en adapter.
Avatar billede SamC1 Nybegynder
09. juli 2012 - 00:03 #2
Super! Tak, det vil jeg prøve :-)
Avatar billede thov Forsker
09. juli 2012 - 00:45 #3
Det er sådan en http://www.mytrendyphone.dk/shop/adapter-til-micro-5177p.html
Men man får mere for pengene ved at købe dem sammen.