Avatar billede zentows Nybegynder
07. juli 2012 - 12:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvordan overføre jeg Mp3 musik fra min pc til min iphone4s ?

Hej .. jeg har lige fået min iphone4s, og vil rigtig gerne overføre nogle mp3 filer til den .. nogen der ved hvordan det gøres ??
Avatar billede KHHP Juniormester
07. juli 2012 - 12:52 #1
Så vidt jeg ved findes der kun en vej, hvis du ikke vil udføre et jailbreak på den, og det er at installere iTunes, importere dit musik dertil og så kan du synkronisere med din iPhone.
Avatar billede zentows Nybegynder
07. juli 2012 - 13:00 #2
okay .. tak for dit hurtige svar , men hvad er et jailbreak ?
Avatar billede pstidsen Novice
07. juli 2012 - 13:31 #3
Det er at låse telefonen op så man undgår alle Apples restriktioner. Dog bortfalder garantien ved jailbreak. Derfor: Brug iTunes!
Avatar billede zentows Nybegynder
07. juli 2012 - 13:34 #4
Takker .. det var dejligt , det virker nu :-)
Avatar billede zentows Nybegynder
07. juli 2012 - 13:35 #5
Khhp skriver lige et svar så for du point :-)
Avatar billede Wally1973 Praktikant
07. juli 2012 - 15:33 #6
#3
Garantien bortfalder ikke, fordi du jailbreaker den.

Du mister dog supporten på softwaren, da den nu er modificeret og du kan ikke regne med at du kan modtage opdateringer til styresystemet, da det jo ikke er originalt.
Hardwaren er stadigvæk dækket af garantien.
Avatar billede KHHP Juniormester
07. juli 2012 - 15:58 #7
Svar får du her
Avatar billede pstidsen Novice
07. juli 2012 - 15:59 #8
Jo Apples garanti bortfalder, men det er jo heller ikke noget de behøver at yde.

Dog vedbliver reklamentationsretten, men det er jo også noget HELT andet.