Avatar billede cyper-master Nybegynder
04. juli 2012 - 13:41 Der er 3 kommentarer

webcam chat program

Hej alle,

jeg har tænkte mig for sjov at lave en form for webcam chat, altså en live webcam stream med lyd,

men jeg har ikke rigtig fået nogle gode infomationer efter langs tids søgning på nette med hvordan webcam virker i java, og hvordan man integrer det. så tænkte på om nogle her vil skubbe mig i den rigtig retning, eller om de kunne sende mig en jar fil hvor jeg kan se hvordan det er programmeret så jeg kan få en ide om hvordan det virker,

Undskyld for de evt. stavefejl og tak for jeres tid.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juli 2012 - 14:32 #1
Avatar billede cyper-master Nybegynder
04. juli 2012 - 15:41 #2
cool, jeg tjekker det lige ud og vender tilbage
Avatar billede tiger_dk Mester
04. juli 2012 - 18:20 #3
ikke fordi jeg har en skid forstand på programmering/java, så såå jeg lige at du har forfærdelig mange åbne spørgsmål http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/cyper-master

2305 ,  det er nok rekort på hvad en bruger har haft ude af point på engang !!

Jeg synes lige du skal se på dem først, og få dem lukket !!!