Avatar billede amazon Nybegynder
04. juli 2012 - 13:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Facebook: større synlighed af "opslag af andre" på firmaside

Jeg vil gerne have mere synlighed på "opslag af andre" på min Facebook-side.

hvordan laver man det så gæsters opslag ikke pakkes væk under "opslag af andre" men i stedet vises på lige med egne opslag på timelinen?
Avatar billede amazon Nybegynder
28. juli 2012 - 19:26 #1
... Anyone?
Avatar billede amazon Nybegynder
11. september 2012 - 08:47 #2
Må hellere få lukket efter mig her. Og fortælle hvad jeg er kommet frem til:

Skrev direkte til facebook-guruen Thomas Bigum, og svaret blev mere eller mindre et nej. Men også bevidsthed om at jeg kan slå boksen "opslag af andre" til og fra i indstilinger. Og at jeg - hvis jeg vil se opslag af andre på timelinen på firmasider kan vælge indstillingen "Opslag af andre" frem for default "Højdepunkter". Opslag af andre kan blive ophøjet til højdepunkter og komme på timelinen ... men hvad der gør udslaget er jeg ikke helt klar over...!

Og hermed lukker jeg spørgsmålet.