Avatar billede Finnigan Nybegynder
04. juli 2012 - 09:25 Der er 2 kommentarer

Nokia 21M-02 i hvilken router? - Oister abb.

Har købt mig en Nokia 21M-02 med et Oister abb. 16 Mbits.

Mangler nu en router til trådløst netværk i hjemmet. En 3G/3.75G Wireless N Router TL-MR 3420 havde jeg håbet kunne klare problemet men det var en nitte!

Hvilken router er bedst og understøtter den høje hastighed og Nokia 21M-02 og hvorfor?
Avatar billede Oscar560 Novice
04. juli 2012 - 11:03 #1
http://www.edbpriser.dk/router/tp-link-tl-wdr4300-n750-dual-band-router-with-gigabit-and-usb-id-6797542.aspx

Den har jeg investeret i, og den kører som et drøm.
Jeg har et 30/30 gb forbindelse som kører fuld ud nu også trådløs

Det er 300 mbts på 2,4 ghz og 450 ghz på 5,0 ghz alt i alt 750 mbts
Avatar billede Wally1973 Praktikant
04. juli 2012 - 12:12 #2
Du skal have en router, som understøtter NETOP det USB modem du har, da routeren ellers benytter standard drivere og så får du kun den lave hastighed.
Hvordan du finder denne information er så problemet. Ofte er udbyderens router den eneste der med nogenlunde sikkerhed understøtter de høje hastigheder, men selv her er det ikke altid sikkert.

Med Oister har du routerne fra Oister og 3, da det er samme netværk. Prøv at kontakte dem.