Avatar billede fskousen Nybegynder
03. juli 2012 - 20:16 Der er 2 kommentarer

Alle mails pludselig væk i Windows Live Mail

Min kone har oplevet det to gange og jeg nu én: Pludselig er alle mails - ALLE - i Windows Live Mail pist væk. Alle mapper er tømt overnight. Kender nogen til noget tilsvarende, vil jeg gerne hjælpes til at finde flere hundrede mails fra diverse mapper. Det er uhyggeligt og styrker ikke tilliden til Live Mail, medmindre selvfølgelig fejlen ligger hos mig!
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juli 2012 - 20:40 #1
Er der ikke noget med man kan aktivere "vis kun ulæste mails", måske det er sket?

Sidder ikke lige ved en maskine med Windows Live Mail, så jeg kan ikke tjekke.....
Avatar billede Wally1973 Praktikant
04. juli 2012 - 00:42 #2
Har du brugt samme kodeord til andre hjemmesider, som du har brugt til din Live Mailkonto?

Det er ofte set at folk gør det og så bliver en af de andre sider hacket og hackerne går så derefter ind på de forskellige mailkonti og begynder at scamme folk.
Typisk vil der blive sendt en mail til alle dine kontaktpersoner om at du er kommet ud for en ulykke på en ferietur til udlandet og mangler penge af en eller anden grund.
Hackerne sletter så typisk alle mails og kontaktpersoner, da folk så typisk ikke har en mulighed for at advare alle ens venner om problemet.