Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2012 - 23:49 Der er 1 kommentar

Joomla mass mailer

Hej eksperter.

Jeg er på jagt efter et modul til Joomla 2.5, hvor en registreret bruger via front-end kan udsende mails til alle andre, registrerede brugere.

Nogle bud?
03. juli 2012 - 18:43 #1
Hej.
Benytter selv acymailing. Ved ikk helt om den kan det du spørger efter, men resten må vel være noget med rettigheder ?

Acymailing, findes i 2-3 versioner, benytter selv den gratis version, den kan det jeg skal bruge.

Håber du kommer videre i dit spørgsmål.

Husk at deltage i din joomla gruppe ?!!?!

Se mere på wwwdkjug.dk

Nmouse