Avatar billede JLangkjaer Nybegynder
28. juni 2012 - 14:54 Der er 1 kommentar

Hotel Tycoon iOS & Android app - Programmør søges

Hej alle. Sad og spillede Pixeline - Stjernehotellet på min iPhone. Og dér fik jeg en idé til et større, men ligne spil. Jeg tænker at spillet skulle koste 6 kroner på App market & Google Play. Når, Til idéen. Min idé går ud på at man har en uendelig stor grund. Den starter med 3-4 tomme grunde. Man starter med at eje én af dem, og dét er et hotel. På det hotel skal man bygge etager, få stjerner, sætte en fair pris i forhold til stjernerne pr. nat, købe møbler, tapet, døre osv. Man skal så kunne lave forskellige matchene rum, og jo dyre ens møbler er, jo flere point får du. Når du har et hvis antal point får du en stjerne. Man kan så når man har nok penge, købe en ny grund, og lave et nyt hotel. De hoteller man har, er dét der giver din by stjerner også. Jo flere hoteller med gode stjerner, jo flere stjerner har din by, og jo højere på top scoren vil du ligge. Så vil jeg have man skal (som i pixeline) kunne købe møbler for andet end penge. Det kunne være diamanter, som man kan tjene langsomt, eller betale for med rigtige penge. Det er hvad jeg lige ligger inde med nu.

Jeg står for administration, og for at få appen ud til folket, de forskellige steder (Reklame etc.)

Jeg vil gerne høre dine rettelser i mine idéer, og er til at snakke med ang. rettelser. Håber at høre fra jer.

Mvh. Jannick Langkjær
Avatar billede steent Nybegynder
28. juni 2012 - 15:01 #1
Ved godt dette ikke er svar på dit spørgsmål, men prøv lige at kigge dig omkring.

http://lmgtfy.com/?q=Hotel+Tycoon+iPhone

eller

http://lmgtfy.com/?q=Hotel+Tycoon+Android

/Steen