Avatar billede hansi67 Nybegynder
27. juni 2012 - 12:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Word-skabelon i Word 2007 - problem

Jeg sidder og prøver at lave en word-skabelon for første gang i mit liv og er løbet ind i nogle udfordringer. Det drejer sig om Word 2007

Wordskabelonen skal på:

Side 1: have et sidehoved (logo og adresseoplysninger) og sidefod (en tekst), men intet sidenummer.

Side 2: have en sidefod (en tekst) og sidenummerering, men intet logo i sidehoved. Det samme gælder efterfølgende sider.

Problemet er at for at fjerne sidenumret på side 1, så fjerner jeg også sidehoved og sidefod på side 1, og dermed forsvinder logo/adresseoplysninger og teksten i sidefoden på siden 1.

Vi ønsker at vores logo og adresseoplysninger ligger i sidehoved eller på anden måde ligger "låst". Kan man i øvrigt låse et sidehoved af for brugerne?

Al hjælp vil taget imod med taknemlighed.
Avatar billede supertekst Ekspert
27. juni 2012 - 13:07 #1
Du er velkommen til at sende det - @-adresse under min profil - så skal jeg prøve + en forklaring..
Avatar billede hansi67 Nybegynder
27. juni 2012 - 13:32 #2
Mange tak. Det er stort af dig.
Avatar billede supertekst Ekspert
28. juni 2012 - 09:33 #3
Side 1 og 2 blev adskilte af et sektionsskift m/sideskift.
"Samme som forrige" i sidehoved på sektion 2 blev ophævet - det ønskede logo blev slettet på side 2.