Avatar billede pstidsen Novice
26. juni 2012 - 18:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke lave image

Jeg kan ikke lave image med hverken Paragon, Macrium eller Easeus. Her er fejlmeddelelsen i Paragon: http://cl.ly/0Z2v3b433X3Z0w2q1o31/Image%202012-06-26%20at%206.05.14%20PM.png

Jeg skal nok lige poste fejlmeddelelsen for de andre programmer når de kommer.

Det er sådan er programmerne kører i noget tid (Paragon 36%) før de fejler.

Jeg har prøvet sfc /scannow og chkdsk /f /r.
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2012 - 19:48 #1
Prøv at undersøge din harddisk med Harddisk sentineltel. Du behøver ikke at købe programmet for at prøve det.
Jeg har haft Paragon i flere år (forskellige udgaver) men jeg har aldrig set sådan en meddelelse. Og jeg kender udmærket Easeus.
http://www.hdsentinel.com/
Avatar billede pstidsen Novice
26. juni 2012 - 19:58 #2
Macrium Reflect var åbenbart tilfreds med chkdsk og sfc /scannow og virkede i anden omgang. Smid Svar for points!
Avatar billede pstidsen Novice
26. juni 2012 - 19:58 #3
Så er jeg klar til at formattere ^^
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2012 - 20:05 #4
Tak men jeg samler ikke på point:) Men hvad i alverden mener du med at du er klar til at formatere?
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2012 - 20:07 #5
Ps. Husk endelig at køre en "Verification" for det kan gå galt.
Avatar billede pstidsen Novice
26. juni 2012 - 20:31 #6
Kan du ikke huske? http://www.eksperten.dk/spm/965061 :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2012 - 22:56 #7
Jo men ud fra spørgsmålet må du da have installeret noget, for at kunne lave et Image af det:) Macrium Reflect kender jeg ikke, men hvis du ikke kan lave et Image med Paragon, så er der noget helt galt, det er sikkert.
Jeg har så lige set på dit andet spørgsmål, og dit sidste indlæg.
Jeg ved ikke hvad det betyder, men hvis der, da du købte computeren,kun var 1, partition (foruden Eisa partitionen) skal HDD måske formateres på den måde igen???
Jeg tvivler på, at din nøgle kan bruges på en engelsk version, ellers kan du downloade en her - bare ikke Ultima. Jeg kører selv med den engelske pro version, og der er absolut ingen ulempe ved det, bortset fra hvis man ikke kan bare lidt engelsk, men det går jeg ud fra, at du kan.http://forum.mintywhite.com/viewtopic.php?f=24&t=5865&start=0
Avatar billede pstidsen Novice
27. juni 2012 - 00:23 #8
Hvordan verificerer jeg mit image?

Jeg ringer bare til Acer i morgen. De må vide hvad jeg skal.
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2012 - 00:40 #9
Ja det må man da håbe.

Jeg købte for et par år side, eller så, en Acer Aspire stationær. Efter kort tid røg bundkortet. Det blev byttet uden problemer, men kort efter røg lydkortet. Så gad jeg ikke mere, smed bundkortet ud og købte et Asrock som fungerer fint. Men jeg kan godt huske alt det ragelse, som lå på windows 7. Nå men den windows var jo en OEM, derfor downloadede jeg den win7 pro fra nettet, samt et lille fiks program, som aktiverede den. Rimeligt nok synes jeg, for jeg havde jo med Acer købt en windows.
Avatar billede pstidsen Novice
27. juni 2012 - 11:58 #10
Lukket.