Avatar billede Xsellize Nybegynder
25. juni 2012 - 12:28 Der er 4 kommentarer

Gamer mus?

Hej Eksperter!

Jeg skal bruge en Gamer mus, mest til CS:S. Har selv kigget på Razer Deathadder, og Microsoft MSI 3.0?
Kom gerne med nogle forslag! ;-)
Avatar billede Panen Nybegynder
25. juni 2012 - 12:41 #1
IntelliMouse Explorer 3.0 er uden tvivl den bedste mus jeg har haft.
Har haft 3 af den gennem tiden, og bruger den stadig.
Jeg har faktisk også den nye SteelSeries Sensei mus, men 3.0'eren slår den stadig :)

Der er dog sket en del med 3.0 gennem tiden, og ved faktisk ikke om Microsoft laver dem mere? Modellen er vel ejet af razer eller SteelSeries nu om dage.
Avatar billede Panen Nybegynder
25. juni 2012 - 12:44 #2
Kan lige fortælle at jeg også har ejet DeathAdder, men den røg hurtigt videre da den ikke var noget for mig.
Avatar billede Denarn Nybegynder
25. juni 2012 - 13:38 #3
Logitech MX518 er også en fantastisk mus.
Deathadder er bestemt også en fin mus :-))
Avatar billede Xsellize Nybegynder
26. juni 2012 - 07:25 #4
Tak for budene! Har surfet lidt efter Msi 3.0, og kan se den ikke blivee produceret mere.. Desværre. Mx518, ser ogaå god ud! Vil have den i tankerne når jeg vælger en ny.