Avatar billede dkaaxx Nybegynder
24. juni 2012 - 17:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

To computere én skærm

Jeg har en stationær og en bærbar computer, samt to printere som jeg gerne vil have til at kører på én skærn og ét tastatur/mus.
computerne skal ikke nødvendivis kører samtidigt, men jeg vil gerne kunne bruge samme skærm, tastatur og mus til begge computere og kunne udskrive fra begge computere, uden at skulle bytte rundt på kabler.

Hvilken switch/dims skal jeg have fat i, for at få det til at virke?

mvh.

Dennis
Avatar billede 220661 Ekspert
24. juni 2012 - 18:20 #1
Her er en anden tråd om det:
http://www.eksperten.dk/spm/965078
Læs indlæg #5 i tråden der kommer med et alternetiv til KWM swich
Kender ikke selv Mousewitoutborders da jeg ikke har afprøvet det.
Avatar billede dkaaxx Nybegynder
24. juni 2012 - 19:59 #2
Jeg har haft kigget lidt på KVM switches, men er i tvivl om, hvilken jeg skal vælge??
Hælder umiddelbart til Belkin, da den også giver mulighed for, at koble én printer til...

Hvis det betyder noget, så er den ene computer med Win7 og den anden med Win vista.

I den tråd der er linket til, er det et problem, at switchen ikke virker med 16:9 format...det skal den naturligvis kunne håndterer...
24. juni 2012 - 22:07 #3
Generelt: ... det er lige meget hvilken OS / Styresystem og/eller skærmomløsning der er tale om med en KWM switch ...
Avatar billede dkaaxx Nybegynder
09. juli 2012 - 22:02 #4
lukket