Avatar billede filmeditor Praktikant
22. juni 2012 - 10:12 Der er 6 kommentarer

Problem med compound.

Hej folkens.

Jeg prøver at compounde nogle firkanter i en udfyldt "cirkel", men den tager åbenbart kun halvdelen af firkanterne. Jeg har lagt den udfyldte "cirkel" nederst i rækken da det vist er det man plejer at gøre for at få det til at virke.

Her er et billede af hvad jeg mener: https://dl.dropbox.com/u/15855227/VariousPixs/weird.jpg

Hvad gør jeg galt?
Avatar billede Himbear Nybegynder
24. juni 2012 - 22:11 #1
Det du viser på billedet er resultatet efter du har prøvet at lave en compound? Har du prøvet med Divide i Pathfinder? Så kan du slette hvad der skal væk bagefter.
Avatar billede filmeditor Praktikant
27. juni 2012 - 00:12 #2
Hej Tino.

Tjekker imorgen. Tak for det.
Avatar billede filmeditor Praktikant
27. juni 2012 - 00:14 #3
...og ja, det er hvad det ser ud som efter jeg compoundede den. Hvorfor der er lyseblå omridser, er fordi jeg holder musen hen over min compound.
Avatar billede filmeditor Praktikant
27. juni 2012 - 00:19 #4
Kunne ikke lade vær med at prøve, og det virkede med devide hvorefter jeg slettede hver enkelte boks i pathfinder. Tusind tak Tino.
Avatar billede filmeditor Praktikant
27. juni 2012 - 00:20 #5
Du får lige point
Avatar billede filmeditor Praktikant
27. juni 2012 - 00:21 #6
havde lige glemt hvordan det her pointgivningshalløj virker :-) Så du skriver lige svar tino, så accepterer jeg og giver dig point.