Avatar billede sonny84 Nybegynder
20. juni 2012 - 13:18 Der er 4 kommentarer

Min skærm bliver ensfarvet

hej eksperter..

Jeg har haft dette problem et stykke tid nu..
Jeg kan sidde og surfe på nettet, eller spille resultatet er det samme min skærm ender i at blive ensfarvet og jeg må herefter genstarte..

Problemet kan forekomme næsten lige ved opstart og andre gange oplever jeg intet en hel dag...

jeg har for nyligt hentet de nyeste drivere fra nvidia, samt kørt de forskellige rensnings programmer og defrag..
Intet har pt hjulpet så håber der er nogen herinde der kan hjælpe..

Og kom nu ikke med smarte kommentare omkring køb af ny com osv osv..
Avatar billede Blandy Praktikant
20. juni 2012 - 15:19 #1
Hvis det er en stationær maskine, så tjek dit videoi kabel. Evt skift det ud med et andet for at se om det hjælper.

Evt prøv en anden skræm. Du må kende en du kan låne en fra.
Avatar billede sonny84 Nybegynder
20. juni 2012 - 16:43 #2
mit video kabel har jeg brugt stort set fra start af. kan da egentlig godt være det trænger til at blive skiftet..
angående skærm så er min computer tilsat min fladskærm som er en samsung 3d smart tv så regner da ikke med det giver prob.. desuden startede dette problem nærmest fra den ene dag til den anden men kan desværre ikke rigtigt huske om jeg har installeret eller opdateret noget som kan skyldes dette...
Avatar billede Wally1973 Praktikant
20. juni 2012 - 18:15 #3
Nu bliver et kabel som sådan ikke for gammelt, men det #1 mener er at lederne kan knække i det, som så gør at du mister en eller flere farver.
Skærmen kan ligeledes have fejl der påvirker farverne.

Din beskrivelse indikerer dog at din Windows også fryser og hvis det er tilfældet, så er det hverken skærm eller kabel.
Avatar billede sonny84 Nybegynder
20. juni 2012 - 20:16 #4
windows virker ikke til at fryse for den lyd der feks var i spil osv. kører videre som jeg stadigvæk spillede.

Det sker mest når jeg spiller civ 5..
endvidere kan jeg sagtens se film osv. på uden noget problem..