Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
20. juni 2012 - 11:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flash catalog pageflipper. Betalt opgave

Hej alle sammen

Jeg har købt en pageflipper fla fil fra flashloaded.

Og har lavet det så jeg via html fortæller hvilke jpg filer der skal vises.

Men jeg er ikke skide skarp til flash, så søger en der kan lave nogle funktioner.

1. Den skal kunne tilpasse sig forskellige højde brede forhold.

2. Der skal være piletaster hvor man skal kunne bladre frem og tilbage. Hvis det er den første side skal der ikke være "prev" pilen, og er det den sidste side skal "next" ikke være der.

3. Der skal være en loading function, så man kan se at cataloget er ved at loade ind.

4. Der skal være zoom function, hvor den hente et højere opløst billedet den henter ind. Vil gerne havde den zoom metode, hvor den ene side, fylder helebreden på hele kataloget, og den går modsat musen. Mener jeg har set det i jquery hvor det hedder inline zoom.

Er der en der kan klare denne opgave, og hvad skal det koste?

Jeg sender selvfølgelig fla filen.

Mvh

Henrik
Avatar billede conrado Nybegynder
23. juni 2012 - 14:30 #1
Hi ,
  I have long experience working in flash ,wordpress , joomla.net.
  I have IT company here in kbh.
I understood your need in ´the assisngment , I can handle it without any issues.
  Do let me know if you are still interested.
regards ,
ronplex
Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
27. juni 2012 - 18:40 #2
hey Conrado

Yes I'm still very interested

I can't post the files here, so can i have you mail address so i can send you the files, and after that we can talk about the price you want for making the code.

Best regards

Henrik
Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
10. marts 2013 - 12:35 #3
lukker