Avatar billede kdn1234 Praktikant
19. juni 2012 - 21:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overføre til PC fra JVC GR DVX 707EG

Hej..

Hvad skal der til for at overføre mini optagelser fra mini DV bånd til harddisk.

Har prøvet at sætte kameraet til via USB, men det reagerede PC'en ikke synderligt meget på ??

Kdn123
Avatar billede kdn1234 Praktikant
19. juni 2012 - 21:26 #1
Hej..

Med rettelse !!

Hvad skal der til for at overføre MINE optagelser fra mini DV bånd til harddisk.

Har prøvet at sætte kameraet til via USB, men det reagerede PC'en ikke synderligt meget på ??

Kdn123
Avatar billede pretttyfly Praktikant
20. juni 2012 - 17:56 #2
der er sandsynligvis også en firewire udgang på kameraet, det er ihvertfald det jeg bruger, og så kan du hente windows movie maker gratis, bare google efter det. så kører resten mere eller mindre af sig selv :)
Avatar billede kdn1234 Praktikant
22. juni 2012 - 07:25 #3
Hej Prettyfly

Tjekker jeg lige om det understøtter.

kdn
Avatar billede kdn1234 Praktikant
09. september 2012 - 16:52 #4
kan ikke få lo.... til at virke