Avatar billede michaelboser Nybegynder
19. juni 2012 - 16:55 Der er 2 kommentarer

excel regne ark - detaljeret budget

Hej,

jeg søger et (gratis) online regneark hvor jeg kan indtaste hver eneste bon jeg får i forretningerne, dvs. hver eneste varelinie såsom toiletpapir, tandpasta, køkkenrulle etc. som der bruges i en almindelig husholdning og hvor jeg efterfølgende kan trække en detaljeret statistik over hvad der nøjagtigt er blevet brugt på hvilke ting -

Jeg synes ikke de regneark jeg har kunnet finde går nok i detaljen til indtastningen af alle ting - de fleste samlet det i en hoved kategori hvilket i og for sig er godt nok men jeg vil gerne som sagt kunne indtaste alle varer og føre en analyse på det set hen over et helt år...

findes der en er der 50 point ude for besvarelsen.
Avatar billede NCG Novice
20. juni 2012 - 08:13 #1
Hvorfor ikke forsøge at lave det selv ?

Så får du også de funktioner som du søger, og ikke noget en anden har strikket sammen og som alligevel ikke helt passer til dit behov.
Avatar billede KenneyD71 Nybegynder
11. juli 2012 - 11:15 #2
Her er lige præcis, det du har brug for:
http://www.mymoneyblog.com/images/0611/budget_robinson.xls