Avatar billede emil8800 Nybegynder
18. juni 2012 - 20:41 Der er 2 kommentarer

Hvad kan jeg få for min telefon? iPhone 4 (16 GB)

Som titlen siger:
Hvad kan man få for en iPhone 4 (16 GB)?
Jeg sætte bare lige min på forhånd skrevet salgannonce ind:

iPhone 4 (16 GB)
Sælger min iPhone 4, da jeg skal have ny. Den er ca. Lidt over et halvt år gammel (Står dog ikke på kvittering da jeg fik ny fordi jeg ødelagde den. Fik ny pga. forsikring). Der er tre meget, meget små ridser i forskærmen, samt lidt mærker bagpå telefonen og på metallet i sideren. Men hvis man bruger cover ser man det overhovedet ikke.

Der medfølger:
•    iPhone 4 (16 GB)
•    Orginal æske
•    Alt tilbehør (Høre telefoner, Oplader, Special værktøj til sim-kort, manual)
•    Kvitteringer
•    Cover (Meget slidt)
•    Klude (Til rensning af skærm)
•    Kvitteringer

Bemærkninger:
•    Få ridser
•    Kun én ejer
•    Ikke sim-låst
•    Bliver forbriksindstillet før salg
•    Der er købs bevis (Kvittering)
Avatar billede pstidsen Novice
18. juni 2012 - 22:58 #1
Avatar billede Mickz Nybegynder
19. juni 2012 - 09:09 #2
Du alternativt også prøve at sælge den inde på smartdrop.dk - har hørt lidt blandende holdninger til dem, men har netop solgt mine gamle iPhone til 800kr og det kørte rimelig gnidningsfrit (mangler dog at modtage pengene men de skulle være på vej ^^)

Men som sagt bare lige for at give dig et alternativ :)