Avatar billede klausa Juniormester
18. juni 2012 - 11:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ashx-filer i IE

Hej

Jeg har et problem med at åbne ashx-filer i min browser.
- Windows 7, SP1
- IE 8
- Adobe 9.5.1

Jeg får en fejl, der siger at
"Internettet er holdt op med at fungere.
Et problem var skyld i at programmet var holdt op med at fungere korrekt, Windows lukker programmet og giver dig besked , hvis der findes en løsning"
Windows har endnu ikke fundet en løsning :)

Når jeg starter browseren uden addons (ieplore.exe -extoff), kan jeg fint åbne ashx-filer. De bliver åbnet med Adobe.
Når jeg gemmer filerne på min PC, kan jeg uden problemer åbne filerne med Adobe.

Hvad skal jeg downloade for at kunne åbne ashx-filer i min browser.
Jeg har ikke set problemet før, men det kan evt skyldes, at jeg ikke har været i forbindelse med ashx-filer.

Mvh
Klaus
Avatar billede jokkejensen Novice
18. juni 2012 - 12:08 #1
Opdater din adobe x-reader.

Ashx er en filtype der kan servicere, xml, pdf, html, billeder etc. Det har altså intet med ashx filen at gøre - men din browser.

/J
Avatar billede klausa Juniormester
18. juni 2012 - 16:48 #2
Hej
Jeg har nu downloaded og installeret Adobe reader X ver 10.1.0.
Det hjalp dog kun så lang at jeg fik en ny fejlmeddelelse:

---------------------------
Microsoft Visual C++ Runtime Library
---------------------------
Runtime Error!

Program: C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe

This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the application's support team for more information.

Kan du hjælpe med denne?

Mvh
Klaus
Avatar billede klausa Juniormester
19. juni 2012 - 09:18 #3
Jeg lukker dette spørgsmål, da jeg har nu fundet en mulig løsning på nettet som jeg vil prøve.
Hvis det ikke lykkes vil jeg oprette et nyt spørgsmål vedr Visual C++ runtime error.
Her er den løsniing, som jeg vil prøve. Den ser tidskrævende ud, så det bliver først engang i næste uge:
http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/itprovistaapps/thread/b5d10db8-2980-4fe6-81e0-f232eab4037a

mvh
Klaus