Avatar billede Hardskiz Nybegynder
16. juni 2012 - 23:12 Der er 7 kommentarer

Intro til mine Youtube videoer?

Hej alle i eksperter der ude.

Kender i en hjemmeside/program hvor man kan lave( eller hvor der er lavet) introer hvor man kan skrive en tekst og så kan man downloade..?

- Håber i ALLE ville svarer!
Avatar billede detziaw Nybegynder
16. juni 2012 - 23:40 #1
Du kan lave simple introer i Windows Movie Maker. Og ellers kan du købe en professionel intro fra fiverr.com til 5$.
Avatar billede Hardskiz Nybegynder
17. juni 2012 - 00:04 #2
Har lavet mange i windows movie maker, og er begyndt så småt på cinema 4D.

Men er der ikke nogen der kan lave noget så der suser rundt om ørerne på en, og man bliver facineret ? :-)
Avatar billede pstidsen Novice
17. juni 2012 - 12:58 #3
Jo på fiverr.com
Avatar billede Hardskiz Nybegynder
18. juni 2012 - 13:33 #4
Ja men noget der er gratis at lave.. Ik noget der koster penge.
Avatar billede pstidsen Novice
18. juni 2012 - 15:06 #5
Det koster 30 kroner...
Avatar billede Zilach Nybegynder
27. juni 2012 - 12:59 #6
Der er en side der hedder -animoto.com- hvor man kan lave videoer på under 30 sec. gratis. Siden er lidt svær at finde rundt i men er meget god hvis du bare skal lave nogle små videoer som f.eks. intro.
Du skal signe up derinde men det er gratis, og så længe du laver videoer under 30 sec. er det også gratis :)
Når man er færdig med introen bliver den sendt til ens e-mail adresse :)
Avatar billede danskanimation Nybegynder
04. august 2013 - 14:28 #7
Jeg kan godt lave en intro til dig hvis det skulle være.
Bruger min fritid på 3D Graphics og kunne godt få lidt tid til at lave en intro. Gør det helt gratis, og forstår selfølgelig godt hvis du fortrækker andet! :)

Mvh DanskAnimation