Avatar billede bruno1 Novice
15. juni 2012 - 14:43 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

ikke vise konvolutten i system tray ved mails i en bestemt mappe

Hej

Jeg modtager en masse mails som ikke er særligt vigtige som bliver sendt til en bestemt mappe. jeg ville gerne undgå at jeg får besked (konvolutten i systemtray) når jeg har fået mails i den specifikke mappe men kun når jeg modtager mails i alle andre mapper eller min almindelige inbox. Hvordan gør jeg det?

Mvh

Bruno
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. juni 2012 - 00:52 #1
Med på en lytter.
/ptj_11
Avatar billede theincomlive Praktikant
17. juni 2012 - 20:38 #2
hvilken email-program & hvilken styresystem
Avatar billede bruno1 Novice
17. juni 2012 - 20:41 #3
windows 7 og outlook 2010
Avatar billede theincomlive Praktikant
17. juni 2012 - 20:48 #4
prøv at højre-klikke på ikonet og ser eom der er muglighed for at slå fra og til

det her er hvad jeg fandt
http://www.addictivetips.com/windows-tips/hide-outlook-2010-in-windows-7-taskbar-system-tray/
Avatar billede theincomlive Praktikant
17. juni 2012 - 20:51 #5
men jeg tror ikke det er muligt at køre mapper adskilt
Avatar billede theincomlive Praktikant
17. juni 2012 - 20:54 #6
hvis der er tale om et mail-filter kan du få dem markeret som læst med det samme
Avatar billede bruno1 Novice
17. juni 2012 - 20:55 #7
men det tager lidt af ideen at man så ikke kan se hvilke der er ulæste af mig
Avatar billede theincomlive Praktikant
17. juni 2012 - 21:00 #8
det må jeg give dig ret i men jeg tror ikke de er så advanceret at der er indstillinger adskilt pr mappe,
Avatar billede bruno1 Novice
17. juni 2012 - 21:11 #9
men hvis jeg videresender dem til en anden konto og bruger den konto på outlook også vil jeg vel have samme problem igen?
Avatar billede theincomlive Praktikant
17. juni 2012 - 21:03 #10
du kunne vidersende dine uvigtige eller vigtige mail's til anden konto
Avatar billede theincomlive Praktikant
17. juni 2012 - 21:16 #11
Yep, ved mindre du kan indstille i kontoen for beskeder
Avatar billede bruno1 Novice
17. juni 2012 - 21:19 #12
hvad mener du?
Avatar billede theincomlive Praktikant
17. juni 2012 - 21:21 #13
du kunne bede kontoen om ikke at kige efter beskeder automatisk, så du skal hente dem manuelt
Avatar billede bruno1 Novice
17. juni 2012 - 23:46 #14
hvordan får jeg outlook til at markerer alle mails i en folder som læste automatisk? (spg #6)
Avatar billede theincomlive Praktikant
18. juni 2012 - 00:11 #15
jeg går ud fra når du kan få dine mails sent til en bestemt folder, så har du også muglighed for at sætte filter til at marker som læst med det samme, det sted hvor du satte reglerne for send til mappe
Avatar billede bruno1 Novice
25. juli 2012 - 10:24 #16
nåh jeg fandt aldrig en ordentlig løsning men jeg synes "theincomlive" skal smide mig et svar så får du points
Avatar billede bruno1 Novice
29. november 2013 - 13:23 #17
jeg lukker selv da der ikke kom svar i over et år :-)