Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
15. juni 2012 - 02:31 Der er 7 kommentarer

Hvad skal man bruge til en 2d chat?

Hej eksperter

Kunne godt tænke mig at vide hvad man enlig skal bruge (i detajler "med alt incl") for at lave en "2d chat" med de bedste midler?

Server?
Sprog?
Grafik?
Metoder?
what ever.. (ved intet)

Håber i kan give nogle spændende svar..
Avatar billede Broxigar Praktikant
15. juni 2012 - 22:09 #1
Hvad mener du med 2D chat?

Tekst? Tale? Webcam ?
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juni 2012 - 22:57 #2
Jeg kunne ogsaa godt taenke mig at vide hvilket maerke vaerktoej man skal koebe for at kunne bygge sit eget hus.

:-)

Eller maaske er det vigtigere med viden om hus/2S chat fremfor hvilket vaerktoej man bruger!!
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
15. juni 2012 - 23:26 #3
lige som nagoom og netstationen er bare nysgerrig..
hvilken server man skal have sat op og hvilke sprog og metoder man bruger til sådan et system?
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
15. juni 2012 - 23:27 #4
arne_v:# og jeg søgte ikke flabede svar..
Så må du kontakte en tømre/murer..
Avatar billede montago Praktikant
16. juni 2012 - 02:46 #5
Dansk, Engelsk, CSharp, Javascript, Java, Html, Silverlight, Flash osv...

man bruger tit metoderne: Send, Receive, Flush, Write, Read, Get, ForEach osv...
Avatar billede montago Praktikant
16. juni 2012 - 02:46 #6
Dansk, Engelsk, CSharp, Javascript, Java, Html, Silverlight, Flash osv...

man bruger tit metoderne: Send, Receive, Flush, Write, Read, Get, ForEach osv...
Avatar billede arne_v Ekspert
16. juni 2012 - 03:15 #7
Og hvis mureren fortaeller mig at hemmeligheden er at bruge DeWalt vaerktoej fremfor Bosch vaerktoej sa har jeg faaet et godt svar?

Det er lige saa godt som hvis en fortaeller dig at man skal bruge ASP.NET fremfor PHP!