Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
14. juni 2012 - 18:08 Der er 1 løsning

Flash catalog pageflipper. Betalt opgave

Hej alle sammen

Jeg har købt en pageflipper fla fil fra flashloaded.

Og har lavet det så jeg via html fortæller hvilke jpg filer der skal vises.

Men jeg er ikke skide skarp til flash, så søger en der kan lave nogle funktioner.

1. Den skal kunne tilpasse sig forskellige højde brede forhold.

2. Der skal være piletaster hvor man skal kunne bladre frem og tilbage. Hvis det er den første side skal der ikke være "prev" pilen, og er det den sidste side skal "next" ikke være der.

3. Der skal være en loading function, så man kan se at cataloget er ved at loade ind.

4. Der skal være zoom function, hvor den hente et højere opløst billedet den henter ind. Vil gerne havde den zoom metode, hvor den ene side, fylder helebreden på hele kataloget, og den går modsat musen. Mener jeg har set det i jquery hvor det hedder inline zoom.

Det er selvfølgelig noget jeg har tænkt mig skal koste penge at få bygget, men jeg har ikke en bundegård. Men er der en der er frisk på sådan en opgave?

Jeg sender selvfølgelig fla filen.
Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
20. juni 2012 - 11:56 #1
Lukker og rykker den til job sektion!