Avatar billede steenlys Nybegynder
14. juni 2012 - 12:31 Der er 2 kommentarer

ASP Programmør i Aarhus / omegn søges..

Jeg har en kunde som er noget fastlåst i et gammelt ASP system..

Det er en webbaseret database, med Backend i en MDB fil

Så jeg søger med lys og lygte efter en programmør som kan:

1. vedligeholde det nuværende i en periode (Gerne opgraderet til SQL)

2. på sigt gerne programmere det op fra bunden igen i nyere programmeringssprog.

Hvis der er en her der syntes det lyder som et "sjovt" projekt, smid mailadressen her i tråden, eller via postsystemet.

jeg skal så nok komme med mange flere detaljer (Som jeg ikke lige vil smide her)
Avatar billede koldstar Nybegynder
14. august 2012 - 15:49 #1
Hej.

Nu er dette godt nok ved at være et gammelt indlæg, men hvis I ikke har fundet nogen til at hjælpe Jer vil vi gerne melde os på banen.

Vi er en mindre IT virksomhed beliggende i Vejle med en del kunder i Aarhus. - Herunder også en del der kører ASP på MDB filer.

Du kan evt læse mere om os på www.westsoftdevelopment.dk
Avatar billede steenlys Nybegynder
26. september 2012 - 00:18 #2
Jeg takker for både de offentlige svar, men også for de interne mails.

Jeg har fundet en super programmør i Aarhus, så hvis der evt. er andre der står med samme problemer, kan de jo skrive, så kan jeg sætte dem i kontakt med ham :)