Avatar billede amandahjorth Nybegynder
13. juni 2012 - 21:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål om Facebook

Hej :)
Jeg ved ikke om det her er det rigtige sted og spørge ind til Facebook, men jeg håber i kan svare.

Inde på Facebook er jeg blevet tagget på et billede som folk har kommenteret og "synes godt om", og det billede kunne jeg godt tænke mig at tage som mit profilbillede, men når jeg tager det som mit profilbillede forsvinder alle "synes godt om" og kommentarene på profilbilledet - dog ikke på selve billedet(det som eg blev tagget på fra starten af), men på profilbilldet (altså det billede som ligger unde albummet "profilbillder"), og det synes jeg er super irriterende og lidt åndssvagt.
- Så mit spørgsmål er altså, om der er en måde, hvor ved jeg kan beholde "synes godt om" og kommentarene både på det tagget billede, men OGSÅ på profilbilledet? Det ville være SÅ skønt, hvis I gad hjælpe, hehe. På forhånd tak! Kh. Amanda :)
Avatar billede pstidsen Novice
13. juni 2012 - 21:48 #1
Nej.
Avatar billede amandahjorth Nybegynder
13. juni 2012 - 22:19 #2
Tak for dit svar - er du fuldstændig sikker på det?
Avatar billede pstidsen Novice
13. juni 2012 - 22:53 #3
Nej, men næsten. En af grundene til at jeg ikke tror det er muligt er, at det jo kun er dine venner der kan gå ind og like dit profilbillede. Derfor ville det jo være mærkelig, hvis du kunne "overføre" de likes.
Avatar billede amandahjorth Nybegynder
13. juni 2012 - 23:10 #4
Det har du ret i, det virker heller ikke når jeg prøver. Skidt pyt, men tak for svaret :)
Avatar billede pstidsen Novice
13. juni 2012 - 23:25 #5
Svar til acceptering.
Avatar billede kjeldsted Novice
14. juni 2012 - 09:57 #6
Som pstiden skriver er det ikke muligt. Der bliver lavet en kopi af billedet når det bliver lavet om til et profil billede, og derved forsvinder alle tags, likes og kommentarer.
Men det er vel også nok at det de kommentarer står ét sted ;-o
Avatar billede amandahjorth Nybegynder
19. august 2012 - 14:14 #7
Kjeldsted... Ork ja, det er helt fint - jeg blev bare en smule nysgerrig og undret mig lidt over det :) Men tak for svarene..