Avatar billede BRIVES Nybegynder
10. juni 2012 - 21:01 Der er 3 kommentarer

HP Colour Jet CP2025 ??

Har en HP Colour Jet CP2025, udprint bliver sort i højre side af papiret, helt ude i siden hvor der IKKE printes

Hvordan/kan kan sådan en renses ??

http://shopping.hp.com/en_US/home-office/-/products/Printers/HP-LaserJet/CB494A?HP-Color-LaserJet-CP2025n-Printer
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juni 2012 - 12:26 #1
Har det kommet pludseligt?
Evt lige efter du har installeret et program der skal bruge printeren?
Avatar billede BRIVES Nybegynder
11. juni 2012 - 17:25 #2
Niks, det er langsomt kommet og blevet værre...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. juni 2012 - 08:57 #3
Det kan skyldes flere ting, og er sædvanligvis desværre ikke til at rense.

Det mest normale er, at den lysfølsomme tromle er ved at være slidt, så den nu permanent tiltrækker tonerstøv - som så bliver overført til papiret.

Så KAN det være et slidt varmelegeme, men det er mere usædvanligt.

Hvis det er en bestemt farve (sort :-) - KAN det også skyldes en defekt tonerpatron, at den så lækker mere toner i den side, sværtningen foregår.

Under alle omstændigheder er du nok tvunget i at prøve dig frem, ved at udskifte enhederne - altså tonerpatron og tromle (drum unit/cartridge).