Avatar billede phoenix93 Nybegynder
08. juni 2012 - 23:14 Der er 5 kommentarer

Mangler en ny computer!

Heey.

Jeg stå lige pt og mangler en computer da min gamle er gået stykker.
Den skulle gærne kunne trække de nye spil some D3, Battlefield 3 og ander store spil samtidig med at jeg kan livestream.
Det er et krav at den kan streame i 720p eller højere.
Jeg komme også til at bruge Adobe After Effects (CS5) og ander stærke programmer på den.

Påforhånd, tak.
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2012 - 23:51 #1
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/551185/XONE-W647-Gamer-Dominator.html

X-ONE W-647 Gamer Dominator

De vildeste spil for fuld udblæsning
Spænd hjelmen og drej nøglen! X•ONE Dominator er en lynende hurtig gamer pc, som strutter af kræfter og overskud. Perfekt til den spilleglade og som speedy arbejdscomputer med power og plads. Bag det xTreme kabinet skjuler der sig en ekstremt højt ydende processor, nemlig en Intel, 4 kernet 3,3 GHz. Core i5-2500K. Intels "K" model er ulåst, så du kan få lidt mere ud af din pc. Som prikken over i'et, er der hele 16 GB DDR3 RAM, så du kommer ikke til at mangle rå regnekraft eller højt spillehumør her.

•3,3 GHz. Intel Core i5-2500 K [Sandy-Bridge]
•16 GB DDR3 RAM
•1 TB Harddisk 7200 RPM
•NVIDIA GeForce GTX 560 med 1 GB GDDR5 RAM
•DirectX 11 GPU, Full HD 1080P support og NVIDIA PhysX
•Multi Dual-Layer DVD brænder
•X•ONE xTreme Gamer kabinet med rødt lys
•550 Watt Gamer strømforsyning [ Low Noise ]
•2 x USB 3,0 porte (bag) og 10 x USB 2,0 porte (8 bag og 2 i front)
•Alt i en kortlæser indbygget
•7.1 HD lyd (Onboard)
•Dansk Hotline 24 måneder
•Uden software
Vælg selv dit styresystem
X•ONE leveres uden Windows, så du selv kan bestemme hvilken udgave du ønsker. X•ONE giver dig friheden til at vælge.

Dansk produceret med de bedste komponenter
X•ONE Dominator er bygget i Danmark af de bedste og nyeste komponenter. Bundkortet fra Gigabyte er strømbesparende. Det betyder mindre varmeudvikling, bedre holdbarhed og lavere elregning. En kraftig Intel Core i5-2500K 3,3 GHz. processor samt hele 16 GB DDR3 RAM sikrer, at pc'en arbejder ekstremt hurtigt. Den store 1000 GB harddisk rummer rigeligt med plads til programmer, mediefiler og billeder.

Mega fedt grafikkort GTX 560 fra NVIDIA
Det kendte og stabile grafikkort i X•ONE Dominator er GeForce GTX 560 fra NVIDIA. Når du bruger DUAL DVI/HDMI udgangene opnår du super flotte og skarpe billeder på skærmen, så du kan spille alle de fedeste spil på markedet i den rigtige opløsning.

Danmarks bedste hotline
Med en X•ONE pc følger adgang til Danmarks bedste slutbrugersupport i 24 måneder. Hos X•ONE´s hotline bliver telefonen altid taget (ingen kø), og du kan kontakte det professionelle, dansktalende team alle hverdage fra 8.30 - 20.00. Supporten dækker hjælp til funktionalitet på hardware og software, hjælp til installation af programmer og generel hjælp til din pc. Her er du virkelig godt hjulpet. Hotline er suppleret af hurtig lokal service på eget værksted i Danmark.

Specifikationer Detaljerede specifikationer
Model X•ONE W-647 Gamer Dominator
Processor 3,3 GHz. Intel Core i5-2500K
Hukommelse 16 GB DDR3 (4 x 4 GB)
Harddisk 1 TB, 7200 RPM, SATA II
Grafik NVIDIA® GeForce GTX 560 med 1 GB GDDR5 RAM
Udgange 2 x DVI og 1 x mini HDMI
Drev Multi Dual-Layer DVD brænder
Trådløst netværk -
Netværk 10/100/1000 Mbit
Porte 2 x USB 3,0 & 10 x USB 2,0
Kortlæser Ja, 54 i 1
Lydkort 7.1 kanals HD Lyd
Strømforsyning 550 Watt, 80+ Bronze
Styresystem Nej
Programmer -
Tastatur/mus -
Diverse 24 måneders Dansk hotline & service
Avatar billede pstidsen Novice
09. juni 2012 - 10:09 #2
Vi snakker vel stationær? Hvad er budgettet?

(rasmus: lad nu være med at kopiere fra link du skriver. Du gør det hele tiden. Folk kan godt finde ud af klikke på et link og læse selv!!)
Avatar billede morten1900 Nybegynder
09. juni 2012 - 12:49 #3
#1 Hvordan kan du anbefale sådan en gang lort? Kan få det samme til 5k... prøv mm-vision, topdata og sharkgaming.
Avatar billede phoenix93 Nybegynder
09. juni 2012 - 14:15 #4
@pstidsen : Ja, snakker om en stationær og den skulle gærne ikke kommer over de 7,000 kr.

@rasmus64745 : Tak for linket men jeg kigger lige lidt vider.
Avatar billede pstidsen Novice
09. juni 2012 - 15:27 #5
#3: Den er nu ikke dårlig, men bare alt for dyr! MEN kom dog med noget mere konkret end et link...

#0: Se den her: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem Vælg den med i7 processor. Hvis du har OS "sparer" du jo 700 og kan opgradere til et 570 grafikkort.