Avatar billede herholdt Nybegynder
08. august 2001 - 14:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Layer i bunden af site, også ved scroll. Skal virke i Netscape...!?

Der skulle vel ikke sidde nogen derude et sted, som kender til et site, eller en funktion. Der gør det muligt hele tiden at ha et layer liggende i bunden af en side, også når man scroller.
Den store udfordring er vel egentlig at få det til at virke i Nescape 4> ...!?

Jeg håber at I kan hjælpe!!!
Avatar billede jumper Nybegynder
08. august 2001 - 14:15 #1
Avatar billede herholdt Nybegynder
08. august 2001 - 14:29 #2
Meget fed dims, men den følger toppen af siden.
Det er ikke noget problem, da Netscape godt kan finde ud af at sætte elementer ind efter toppen af en side, det er bunden der er et problem.
Avatar billede roenving Novice
08. august 2001 - 16:00 #3
Kan du ikke lave 2 frames, og så lægge din layer i den nederste ?-]
Avatar billede herholdt Nybegynder
08. august 2001 - 16:17 #4
Jo, men jeg vil ikke bruge Frames, det skulle jeg selvfølgelig ha skrevet, undskyld!
Avatar billede herholdt Nybegynder
13. august 2001 - 09:53 #5
Det var ikke meget responce, men heldigvis kunne jeg overtale kunden til at det var en dårlig idé.
Og det er vel egentlig også en slags løsning!?