Avatar billede Anvodk Nybegynder
06. juni 2012 - 08:27 Der er 2 kommentarer

TDC Homebox - Problemer siden i går aftes

Hej Eksperter,

Jeg har ikke kunnet komme på nettet siden i går aftes omkring klokken 23:00 og det er ret irriterende.

Jeg har prøvet at genstarte min Homebox ca. 5 gange men uden held, jeg kan se at både de to pile, der ligner en rotation og snabelaet begge lyser, og efter hvad jeg kan læse betyder det at der er forbindelse.

Jeg har prøvet at logge ind fra både en Mac, en Windows 7 pc og sågar en Vista computer, både trådløst og med kabel, men ingenting fungerer.

Er der nogen der har samme problemer, eller har oplevet noget lignende før der kan give mig en hjælpende hånd med at finde fejlen ville jeg være meget taknemmelig! :)

Mvh. Anvo
Avatar billede jokkejensen Novice
06. juni 2012 - 08:40 #1
Du kommer hurtigst i mål ved at ringe til TDC, der må være et udfald på linien, eller andet galt fra deres side hvis du ikke har rørt noget - udover at genstarte..

/J
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juni 2012 - 12:07 #2
Har du forsøgt at reparere internet forbindelsen fra computerne?