Avatar billede detziaw Nybegynder
02. juni 2012 - 00:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indhold bestemt af URL

Hej eksperter.

Jeg er i gang med et nyhedsscript, hvor jeg har lavet et script til at udskrive overskrifterne med dertilhørende links, så når jeg trykker på en overskrift, kommer man til side.dk?newsid=2 f.eks. Nu vil jeg så gerne have vist selve indholdet, og her er jeg gået lidt i stå. Indtil videre har jeg følgende kode:

<?php
if($_GET['newsid']) {
$page = ( !empty($_GET['newsid']) && is_numeric( $_GET['newsid']));
include "connect.php";
$headlines = mysql_query("SELECT * FROM hb_news ORDER BY newsid DESC") or die($myQuery."<br/><br/>".mysql_error());
while($newsdata = mysql_fetch_array($headlines))
print "<h1>".$newsdata[headline]."</h1>";
print $newsdata['content'];
}
else {
print "No news selected.";
?>

Med den kode melder den fejl i linje 58, og den linje ser således ud:
58. </html>

Nogen der kan spotte fejlen?
Avatar billede moddi100 Seniormester
02. juni 2012 - 12:13 #1
Prøv at udskifte linjen med
echo "</html>";
Avatar billede detziaw Nybegynder
02. juni 2012 - 12:51 #2
Ahh jeg var vidst for træt. Fejlen ligger i, at jeg ikke havde afsluttet min else med en '}' :-)