Avatar billede hejhej3506 Nybegynder
01. juni 2012 - 15:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

spørgsmål til stationær

hej.

jeg har tænkt over at købe en computer som kan køre spil som    half-life2, garrys mod, team fortress 2, med en god fps på omkring 50-60. og hvis man nu satte grafikken ned på diablo 3 ville det så kunne køre fornuftigt på denne stationær?
http://tinyurl.com/bv4uwld

og hvis i kan give nogle detaljer om grafikkortet som f.eks om det er dedikeret eller delt
og hvis det er dedikeret ville jeg gerne vide hvor mange mb der er dedikeret grafik

-hejhej3506
Avatar billede detziaw Nybegynder
01. juni 2012 - 15:58 #1
Skal det være fra PC-Lager? Du kan godt få bedre computer end denne - især hvis du er villig til at samle selv (der er masser af gode guides på nettet + hjælp på eksperten).

Nu ved jeg ikke helt specifikt hvad dine krav er, men du kan godt snige dig op på medium/high-settings på Diablo 3 afhængig af prisen du er villig til at give.
Avatar billede hejhej3506 Nybegynder
01. juni 2012 - 21:57 #2
jeg vil sådan set bare vide hvad denne computer fra pc lager kan klare blandt de spil jeg har nævnt

jeg er sådan set ligeglad med grafikken for min skyld kunne de godt være på det laveste. hvis bare jeg kan spille spillene jeg nævnte med en fornuftig FPS (50-60). tror du jeg kan det? (skriv et svar)
Avatar billede detziaw Nybegynder
02. juni 2012 - 02:10 #3
Du kan godt køre Diablo 3 på laveste settings. På medium kommer det nok til at knibe, i hvert fald med at køre stabilt.
Avatar billede hejhej3506 Nybegynder
02. juni 2012 - 15:26 #4
hvad med half life 2 og garrys mod?
Avatar billede hejhej3506 Nybegynder
03. juni 2012 - 17:10 #5
jeg reposter dette spørgsmål