Avatar billede asta1234 Nybegynder
31. maj 2012 - 15:24 Der er 2 kommentarer

projektopgave

hej!
Jeg skal lave en projektopgave.
Min lære har givet os alle forskelige byer som temaer, og jeg har fået om Holbæk.
Jeg skal kunne stille mere en 15 spørgsmål til en person/hjemmeside.
Jeg kan ikke rigtig finde et emne, så jeg vil gerne gi 200 point for etgodt svar/ide.
håber i kan hjælp
Avatar billede pstidsen Novice
31. maj 2012 - 17:39 #1
Ikke forstået? Skal vi lave dine lektier? Skal vi komme med et emne? Om hvad?
31. maj 2012 - 17:50 #2
Hej

Kontakt Holbæk Kommune og forklar dem opgaven. De kan hjælpe med en masse information.

KR