Avatar billede pellelil Nybegynder
30. maj 2012 - 10:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med DotNetNuke hos Surftown

Jeg har forsøgt at installere en DotNetNuke på mit site hos Surftown, men første gang jeg forsøger at tilgå sitet - hvor den burde guide mig gennem en række konfigurations-sider - bliver jeg i stedet mødt af et vindue (som min browser åbner) der beder mig om brugernavn/password. Mit gæt er at der er tale om en konto på den fysiske maskine hvor mit site kører, for at få lov at tilgå nogle af filerne (så de brugernavm/password jeg har forsøgt mig med giver mig ikke adgang).

Pt. har Sufttown kun bidraget med at jeg skulle forsøge at henvende mig på DNN's forum, som gav flg. respons, som jeg har forlagt for Surftown, som de ikke har kommenteret:
<SNIP>
most like there is a permission issue, you need to enable anonymous read access for all files and full access for ASP.Net, however, this should be provided by your hosting partner. Besides, before unzipping and uploading files, make sure to unblock the downloaded zip (right click - properties, if at the bottom of the first tab there is a message and a button "unblock", hit it.
<\SNIP>

Nogen der bidrage med hvad der evt. skal gøres i DNN's opsætningsfiler (web.config), eller noget der skal sættes op på mit site hos Surftown ?

Pelle
Avatar billede pellelil Nybegynder
30. maj 2012 - 18:33 #1
Surftown er ved at flytte mit site over på en anden dåse der kører .Net 4.0 så må tiden vise om det ikke er løsningen
Avatar billede pellelil Nybegynder
13. august 2012 - 08:39 #2
Blev flyttet til en en anden server og det løste ikke umiddelbart problemet, men så havde de et script jeg kunne kører der gav de manglende rettigheder