Avatar billede probi Nybegynder
26. maj 2012 - 20:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DVI extender til VGA skærm

Hej alle

Jeg har lige købt en sæt dvi extender som jeg håber jeg kan få igang.

På min computer er der DVI udgang, der sætter jeg DVI extender transmitter i, så bruger jeg et netkabel cat5 e (på 10 meter) til DVI reciveren, der på bruger jeg en converter som går fra DVI hun til VGA hun og så i skærmen.

når jeg så tænder min computer er der intet der virker.

jeg er ikke den største computergeni, så jeg ved ikke hvad der kan være årsagen..

Håber i kan hjælpe mig. Probi
Avatar billede foodear Praktikant
29. maj 2012 - 10:05 #1
Tænker på om du skal bruge et crossed netkabel for at det vil virke
Avatar billede foodear Praktikant
29. maj 2012 - 10:07 #2
Eller måske fordi extenderen er DVI-D (digital)og vga adapteren er analog.
Avatar billede probi Nybegynder
16. juli 2012 - 21:47 #3
nemlig
Avatar billede foodear Praktikant
17. juli 2012 - 08:51 #4
Nemlig hvad probi ? det jeg skrev i #2 ?

Og så tager du point selv, du har da eller været på eksperten længe nok til at kende reglerne eller hvad ?