Avatar billede xpresand Nybegynder
26. maj 2012 - 18:19 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Feedback på hjemmeside sejeapps.dk

Hej derude

Jeg har lavet siden www.sejeapps.dk som er danmarks nye online side hvor du kan finde webapps til din iOS enhed.

Mange tænker at vi allerede har App Store - men der er også mange fede apps ude på nettet! Mange ved ikke at de findes, og mange ved ikke hvordan man tilføjer dem til hjemmeskærmen. Det problem bliver løst med sejeapps.dk

Siden er dog tom lige nu, så derfor søger jeg også efter folk med web apps eller nogen som kender nogle fede webapps som vil tilføje dem på siden. Det er super nemt! Man skal blot oprette en bruger og wupti ens web app er online.

Jeg vil også meget gerne høre hvad i synes om  siden og især bruger-sektionen! :)
Tak på forhånd.
Avatar billede pstidsen Novice
26. maj 2012 - 18:33 #1
Kunne være en god idé med en kort beskrivelse (Som eventuelt slutter med "..."). Derudover mangler der helt klart mulighed for at rate apps.
Avatar billede xpresand Nybegynder
26. maj 2012 - 21:12 #2
Rating system er på vej! :)
Avatar billede jjbirk Nybegynder
26. maj 2012 - 23:25 #3
er nu ikke den store haj til sådan noget RSS, så mangler en forklaring på hvordan det bruges.
Eks. hvordan man bruger den fra BT og får den ind i readr.

Syntes ellers den er rigtig fin, :-)
Avatar billede The_Buzz Novice
27. maj 2012 - 08:25 #4
Hej Xpresand

Jeg har netop for to uger siden ansat en markedsføringsøkonom med speciale i online reklame

Hun er super god til at gennemgå en side step for step og udpege åbenlyse fejl, det er ikke kun reklame - men også hvordan du som webmaster får mest ud af dine besøgende, får dem til at se mange sider, eller får dem til at klikke mere på dine reklamer (eller får mere ud af dine egne reklamer hvis du reklamerer).
Du kan læse lidt mere om det på hendes indtil videre lidt sparsomme hjemmeside på http://pr.modified.dk/freelance_kompetancer.pro og hendes biografi på http://pr.modified.dk/freelance_biografi.pro

Kort fortalt er det efter min mening, en anden ting at få folk fra et forum til at komme med feedback på en side - som at få en person med en decideret uddannelse i det til at lave en sides analyse og komme med forslag forklare hvordan folk vil reagere overfor ens side...

Personligt har hun faktisk allerede næsten fordoblet mine besøgende til mine annoncører på www.LottoStat.dk
Avatar billede xpresand Nybegynder
27. maj 2012 - 13:10 #5
The_Buzz - det vil jeg kigge på

Rating systemet er nu blevet færdig.

Mht. det med RSS og Readr, er det jo personen som har lagt appen op's opgave at skrive en god nok forklaring. Men jeg vil tage det til mig, så at det fremover bliver sådan at beskrivelserne bliver mere detaljeret.
Avatar billede pstidsen Novice
27. maj 2012 - 19:47 #6
Man  kan ikke ændre rating. Vi også rating på forsiden.
Avatar billede xpresand Nybegynder
28. maj 2012 - 14:15 #7
Man kan kun stemme 1 gang. Hvis jeg skulle gøre sådan at man kunne ændre sin rating, ville det kræve at hvert enkel stemme blev gemt sammen med en ip-adresse eller lign. Det ville gøre siden langsommere at loade, hvilket jeg ikke ønsker.
Avatar billede pstidsen Novice
28. maj 2012 - 15:25 #8
Hvorfor er den App med bedst rating sorteret sidst i populære apps?
Avatar billede xpresand Nybegynder
28. maj 2012 - 15:40 #9
Fordi populære er baseret på antal downloads/installationer af appen. Alle kan rate en app, også selvom man ikke har downloadet den, derfor mener jeg at det vil være misvisende og baseret populære på rating.
Avatar billede pstidsen Novice
28. maj 2012 - 16:07 #10
Så synes jeg du skal lave en kategori mere.
Avatar billede xpresand Nybegynder
28. maj 2012 - 17:13 #11
En der er baseret på ratings?
Avatar billede pstidsen Novice
28. maj 2012 - 19:21 #12
Jep.
Avatar billede xpresand Nybegynder
29. maj 2012 - 20:13 #13
Jeg kigger på det.
Avatar billede lordsasa Nybegynder
05. juni 2012 - 19:54 #14
Hejsa

Jeg synes at din hjemmeside spiller ret godt :) Jeg synes dog ikke, at du har mange apps endnu. De kommer nok med tiden :)
Avatar billede xpresand Nybegynder
16. august 2012 - 20:00 #15
takker for feedback! lukker.