Avatar billede henryvest Nybegynder
08. august 2001 - 11:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med IIS 4.0 og ASP

Jeg har et problem med IIS 4.0 (på Win NT) der kommer med en fejlmeddelelse når den kører ASP. Dvs. den kører et stykke tid (typisk 15 min), hvorefter den kommer med en fejlmeddelelse. Herefter kan jeg
genstarte serveren og starte forfra. Der er ingen problemer med HTML-sider. Fejlmeddelelsen jeg får er følgende:

Server Application Error
The server has reached the maximum recovery limit for the application during the processing of your request. Please contact the server administrator for assistance.HTTP/1.1 500 Server Error Server: Microsoft-IIS/4.0 Date: Wed, 08 Aug 2001 07:25:43 GMT Connection: close Content-Type: text/html Content-Length: 93 The remote procedure call failed.

Nogen ideer om hvad der kan være galt?

Avatar billede tmceu Praktikant
08. august 2001 - 12:30 #1
Jeg har ikke noget bud lige nu, men hvis jeg kan lokke dig til at kigge i Event Viewer hvor der bør stå en mere detaljeret fejlbeskrivelse, kan jeg måske hjælpe.
Avatar billede dr.m Nybegynder
08. august 2001 - 12:36 #2
Yep, an event ID would be helpful! was SP6a the abselute last thing that was installed? except for hot fiexes of course.

M
Avatar billede henryvest Nybegynder
08. august 2001 - 13:15 #3
OK, denne post i event viewer har måske noget med problemet at gøre(?)

Event ID: 37
Source: W3SVC
Description: Out of proces application \'/LM/W3SVC/3/Root\' terminated unexpectedly.
Avatar billede dr.m Nybegynder
08. august 2001 - 13:20 #4
I only got this, don\'t know if it helps.
u didn\'t answer my question about SP6a. was it the last thing to be installed?

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q284/7/16.ASP?LN=EN-US&SD=gn&FR=0&qry=Event%20ID%3A%2037&rnk=11&src=DHCS_MSPSS_gn_SRCH&SPR=MSALL
Avatar billede henryvest Nybegynder
09. august 2001 - 08:34 #5
Jeg prøver at kigge på det link.

Der er installeret SP5.
Avatar billede dr.m Nybegynder
09. august 2001 - 10:37 #6
install SP6a, it sometimes solves problems. make sure you can rollback though. (choosing \"yes\" to backup in the sp installation process is good enough.

M
Avatar billede henryvest Nybegynder
10. august 2001 - 14:11 #7
Sørme ja, det hjalp at installere SP6a! Tak.
Avatar billede dr.m Nybegynder
10. august 2001 - 14:12 #8
any time :) thanks for the points.