Avatar billede plindstrup Nybegynder
23. maj 2012 - 16:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Feedback på SousVide.dk

Hej,

Vi har nu haft vores shop, http://www.sousvide.dk, online i en måneds tid. Der er rettet nogle småfejl og vi har selv forsøgt at gå siden igennem for evt. fejl og ligeledes gennemført et par forberedninger (både designmæssigt og ved funktionalitet).

Vi mangler dog lidt input fra nogle andre øjne. Nogle gange stirre man sig jo blind på tingene.

Derfor ønsker vi, råt og usødet, jeres mening om vores shop. Meget gerne konstruktivt, med evt. forslag til forbedringer.

I må også meget gerne pege på elementer i er vilde med, da vi skal starte et par shops mere op - og vi kan jo ligeså godt tage det bedste med til de nye shops.

På forhånd mange tak. Point fordeles blandt alle svar - Så hvis du skriver, så skriv som et svar.
Avatar billede pstidsen Novice
23. maj 2012 - 19:41 #1
Simpelthen en af de flotteste sider jeg har set. Den er gennemført uden så mange dikkedarer.

En ting jeg savner (især hvis der kommer flere varer): Forskellige måder at sotere varerne på (pris, popularitet, alfabetisk etc.).
Avatar billede plindstrup Nybegynder
23. maj 2012 - 20:37 #2
pstidsen > Tak for roser.

Vi har ikke planer om at udvide sortimentet lige i øjeblikket. Det er en lille niche, uden særligt mange varer tilgænglige.

Som det ser ud nu, kunne sortering så være en fordel / Vil det være brugbart for kunden? Jeg tænker lidt på, hvad man skulle bruge soteringen til?
Avatar billede pstidsen Novice
23. maj 2012 - 22:13 #3
Ingen fordel i forhold til det varesortiment der er nu. Men måske i en anden webshop med flere varer?
Avatar billede plindstrup Nybegynder
23. maj 2012 - 22:37 #4
pstidsen > Den næste shop vi åbner, får en del flere varer. Her er det helt sikkert oplagt at vi får indbygget muligheden for at sortere efter navn/pris.

Så tusinde tak for input - det er fedt med noget konkret, som vi kan bruge!
Avatar billede The_Buzz Novice
27. maj 2012 - 08:28 #5
Hej plindstrup :)

Jeg har netop for to uger siden ansat en markedsføringsøkonom med speciale i online reklame

Hun er super god til at gennemgå en side step for step og udpege åbenlyse fejl, det er ikke kun reklame - men også hvordan du som webmaster får mest ud af dine besøgende, får dem til at se mange sider, eller får dem til at klikke mere på dine reklamer (eller får mere ud af dine egne reklamer hvis du reklamerer).
Du kan læse lidt mere om det på hendes indtil videre lidt sparsomme hjemmeside på http://pr.modified.dk/freelance_kompetancer.pro og hendes biografi på http://pr.modified.dk/freelance_biografi.pro

Kort fortalt er det efter min mening, en anden ting at få folk fra et forum til at komme med feedback på en side - som at få en person med en decideret uddannelse i det til at lave en sides analyse og komme med forslag forklare hvordan folk vil reagere overfor ens side...

Personligt har hun faktisk allerede næsten fordoblet mine besøgende til mine annoncører på www.LottoStat.dk
Avatar billede lordsasa Nybegynder
05. juni 2012 - 19:56 #6
Jeg synes at din hjemmeside er flot. Hvis jeg må være ærlig så har jeg aldrig hørt om Sousvide før, og har netop været igennem alle dine artikler. Det kunne sagtens være noget jeg kunne finde på at nørde. Fed ide!