Avatar billede leho Nybegynder
19. maj 2012 - 11:41 Der er 1 løsning

Gendannelse af FW via Console port, Zywall 20w

Jeg har en Zywall 20W som er fucked up i FW.
Når jeg vil logge på efter FW upgrade, får jeg fejl forskellige fejl på HTML sider der ikke kan findes/vises rigtigt.
Er temmelig sikker på at det er dem hvor jeg skal taste nyt password i.
Det hjælper ikke at uploade FW igen via ftp, så jeg vil recover FW via Console porten, men fatter ikke hvordan jeg gør det, har aldrig brugt denne funktion før.
Nogle herinde der kan hjælpe, evt, også med hvofor jeg får de fejlbeskeder.
Avatar billede leho Nybegynder
03. juni 2012 - 09:04 #1
Lukker spørgsmålet da jeg er kommet videre.