Avatar billede hejhej3516 Nybegynder
18. maj 2012 - 16:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan man spille på den her computer

hej. jeg vil spørge om man kan spille spil som hl2 tf2 og andre spil i den serie men en god fps??? og hvis i også kan svare på om computeren kan sluttes til en vga skærm så ville det være godt.
Avatar billede Blaine Nybegynder
18. maj 2012 - 16:53 #1
Hvilken computer snakker vi om?
Avatar billede hejhej3516 Nybegynder
19. maj 2012 - 12:17 #2
ups. jeg glemte fuldstændig at ligge linket ind :D

her er den: http://tinyurl.com/6un2h9v
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. maj 2012 - 15:20 #3
HL2 / TF2 = Half Life 2 / Team Fortress 2 ???

Hvis ja: Ja!
Avatar billede hejhej3516 Nybegynder
19. maj 2012 - 17:23 #4
ja hl2 og tf2 er half life 2 og team fortress 2

jeg ville bare høre om jeg kan få en god fps med den computer i de spil

http://tinyurl.com/6un2h9v

og om computeren passer i en vga skærm
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. maj 2012 - 18:12 #5
Ja de gamle spil vil den sagtens kunne spille.
Grafikkortet har vga (http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=43567):
Interfacer    DVI-I (dual link) ¦ HDMI ¦ VGA
Avatar billede hejhej3516 Nybegynder
19. maj 2012 - 18:45 #6
tak for hjælpen. :D

kan du ikke lægge et svar så gir jeg dine point :D
Avatar billede hejhej3516 Nybegynder
19. maj 2012 - 21:11 #7
er du sikker på at jeg kan få 40-60 fps?

læg et svar
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. maj 2012 - 22:00 #8
Men egen er ikke nær så kraftig og har altid 60 min.
Avatar billede Blaine Nybegynder
20. maj 2012 - 10:13 #9
Jeg ville nok vælge at smide 500,- mere efter den, og så købe et GeForce GTX 550Ti.

Et Radeon HD 6570 er ikke hurtigt, kig i denn liste for en rangering.
http://www.tomshardware.com/reviews/gaming-graphics-card-review,3107-7.html

Et HD6570 kan sagtens trække både HF2 og TF2, da det efterhånden er gamle spil, men hvis du også på et tidspunkt vil spille nye spil (som for eksempel HL3, hvis det på et tidspunkt kommer), så er det på ingen led hurtigt nok.

En advarsel:
Lad være med at spare på strømforsyningen, hvis den ikke er god nok, brænder den de andre komponenter af, også over tid, og den kan være skyld i at computeren er ustabil.
Strømforsyningen er den værste komponent at spare på.
Køb en Corsair på 600W i stedet.